Other > Polskie Pustkowia

socjologia fonline

<< < (3/6) > >>

Kombajn:
Znam pewnych dwóch amerykańskich graczy - ojciec i syn, gdzie syn ma 18 lat, więc możemy założyć (oczywiście tylko teorytycznie), że ojciec tego chłopaka to najstarszy gracz, dla pewności dopytam.

Ja zacząłem swoją przygodę od Fallouta 2, kupione w 2000 roku w CDA. Najpierw nie kumałem za bardzo o co chodzi po kilku miesiącach zrobiłem drugie podejście i wciągnęło mnie ogromnie. Potem był F1, potem FT: BOS i F3, który mnie zupełnie nie zwilżył, dlatego dodatków już się nie tykałem.
Od tego 2000 roku nie zliczę ile razy grałem pozycje falloutowe, w każdym razie wracam do tego tytułu, co jakiś czas.

W Fonline gram od lutego 2010 roku, po prostu powiedział mi o tym kolega, zacząłem grać i mnie wciągnęło totalnie, koniec historii.

Mam 23 lata obecnie, więc jestem gdzieś w środku tabeli pewnie.

Kilgore:
W Fallouta zagrałem będąc jeszcze w szkole podstawowej. Ni cholery nic z angielskiego nie rozumiałem i nie miałem zielonego pojęcia gdzie znaleźć water chipa. Później był Fallout 2, a później FT, obydwa łyknąłem jak młody pelikan. FOnline znalazłem w newsie na 13tym schronie, dzień bądź dwa po rozpoczęciu otwartej bety, reakcja była typowa: "O kurwa, Fallout w necie!" i klik na download. Imba złodzieje w miastach, instantkille raz na 4-5 strzałów, strzały w oko zza pleców, powszechne zjawisko typków z M60/minigunem kampiących każdego możliwego grida (nie, nie było preview, a w słynnym Modoc działało tylko główne wejście i było okampione 24h na dobę, ku uciesze tych którzy rozpoczęli grę spawnując się w tej dziurze - nie, nie było starting locations też).

Dziś sam jestem dziadkiem...err od dłuższego czasu loguję się do gry tylko z chęci wysadzenia w powietrze paru frajerów, ewentualnie opierdolenia co lepszych fantów z bazy innych frajerów (zjawisko równie częste, co pełne zaćmienie Słońca i równie ekscytujące). Dramat, płacze, pogróżki gwarantowane :>