Other > Polskie Pustkowia

jak poprawić fun

<< < (13/16) > >>

Tomowolf:

--- Quote from: wesan on February 23, 2013, 07:20:14 pm ---Następne pytanie, trzyma cie sam serwer czy brak odpowiedników?

--- End quote ---
Trudno odpowiedzieć, ale w sumie trzyma mnie i serwer i brak odpowiedników (grałem swego czasu na TLA bo np. nie wiedziałem że 2238 startował obt).

soulshine:

--- Quote from: Wichura ---Zrezygnowała rzesza małp, którym popsuto Bananowe Boje, wykruszyli się samotni strzelcy, którym nie w smak było expić piątego alta-kibla do otwierania skrzynek albo okradania NPCów

--- End quote ---

Dokladnie tak.
Mam 30 lat na karku, prace, zone, jestem powaznym czlowiekiem (lol!), z milosci do fallouta, w ktorego gram od 16 lat, czerpie przyjemnosc z biegania po pustkowiach.
Jeszcze wieksza z mozliwosci integracji w tej grze, co bylo marzeniem kazdego, kto gral w mody typu wasteland merc.
Ale na Boga, niech to nie bedzie travian!
Zeby sklecic armora i shotguna mam sie logowac o 4 rano zeby moc zebrac pare surowcow ?
Tracic cale dnie na levelowanie postaci zeby postrzelac przez pare minut ?
To jest zart.

Podkresle tu, chyle czola wielkim umyslom, ktore sklecily ta gre, bo jest ona urzeczywistnieniem marzenia wielu takich jak ja, natomiast ci, ktorzy robia z tego polaczenie simsow i traviana niech zagraja w oryginalne czesci i odpowiedza sobie na pytanie co to jest frajda z gry.
tudziez, niech spierdalaja.

Evil Genius:

--- Quote ---tudziez, niech spierdalaja
--- End quote ---
puenta dnia

wesan:

--- Quote from: Evil Genius on February 23, 2013, 08:53:09 pm ---I tą o to bardzo trafną puentą kończę grę na tym spierdolonym do granic możliwości serwerze. Niech dalej robią te swoje żałosne zmiany, a wkrótce sami będą w to grać  ::)

--- End quote ---

Nie bedą, ponieważ niebedzie nikogo aby robić donate.

kompreSor:

--- Quote from: wesan on February 23, 2013, 07:13:07 pm ---
Takie pytanie na boku, kto z tego topica w ogóle jeszcze gra w ten 2238 Jovanka's edition?