Other > Polskie Pustkowia

Mleko i ciastko.

<< < (38/70) > >>

wrednypiwosz:

--- Quote ---Bez urazy chłopie, ale tym musisz się chyba zając sam. To ciekawe jest, ja wiem, ale to nie jest coś, co ja robiłem kiedykolwiek i ten... No więc każdy ma swoją działkę. I nie licz na innych. Tylko na siebie. A muzy poszukaj za free. Jest tego całkiem sporo.
--- End quote ---

To Ty wspomniałeś że piszesz scenariusze, questy, dialogi, więc czekam.

Billy Carter:
O, no to się nie dogramy, bo ty ich nie piszesz wcale. Twój projekt jest prawie gotowy do wydania, ale nie ma żadnego questa, grafiki, muzyki, tekstury itd. Ty po prostu znasz się na tym wszystkim. Ja nie znam się na programowaniu kompletnie, ale mój projekt ma już w cholerę grafik, konceptów, muzyki itd. Brakuje mi tylko skryptów, więc chodzę, pytam, podpatruję, się uczę.

Zartuję sobie teraz, ale to jest niesamowite, chłopie, co ty gadasz. Zebranie materiałów to banał. Prawda... :P ? No bo ty przecież, taki fachowiec, spokojnie możesz robić w mojej działce, nie potrzebujesz żadnej pomocy. I ja też nie. Przy CS.

Rozejdźmy się teraz. Świadomi swoich bolączek. Nic wam nie poradzę. Nie robię przy tzw. "magicznym 78%"

White150:
Billy: Skoro jesteś dobrym pisarzem, kochasz pisać różne opowiadania, dialogi, zadania to kurka wykorzystaj to i pomóż np. desert europe. Oni od zawsze (z tego co jest na blogu) szukają ludzi do dialogów to dlaczego nie chcesz im pomóc? Narzekasz na to czy tamto, weź ogarnij sprawe i pogadaj z nimi, może pomożesz i za pół roku wszyscy będą tylko mówić o europie. Może dla większości z was serwer jest chujowy, ale skoro są tam ludzie którzy mają juz jakieś doświadczenie z sdk, potrafią zaimplementować kurwa rózne ficzery bajery, może coś z tego być. Ja też nie jestem ekspertem, od czasu do czasu bawie sie edytorem map, coś tam podłubie i pewnie udostepnie swoje mapy jak uznam ze sa dobre.