Other > Československé fórum

pvp build?

(1/3) > >>

Dio:
Myslíte že je to dobrý build?nick mother heslo mother

http://www.nitue.net/#fcp/development

AtomicWrangler:
čau
Nejsem zrovna odborník...nicméně tohle je build řekl bych tak na PVE...223 pistole je sice dobrá,ale má dostřel jen 30 hexů- a na to máš strašně málo HPček.
Na snajperku zas nemáš vnímání...
Expit to s tim,že pudeš na PVP asi moc cenu nemá...

Kelin:
Takový jednoduchý pravidlo pro build který má trochu fungovat v pvp je přežít alespoň jeden nekritický burst z avengeru, což je nějakých 140 hp. Z toho plyne mít něco kolem 150 hp minimálně je nutnost. Dodger nedávej, to je podle mě perk který na pvp postavu nepatří. Zkus si s tím víc vyhrát, mělo by to mít nějaký záměr, bude to kritický build na bursty nebo bude hlavně mířit? Pokud bude jen mířit, vůbec bych spray and pray nedával. Dá se udělat poměrně vychytaný build na 14mm pistol, který by měl 282 hp popř. míň hp a vzít anti-krit perk man of steel (dobré např. do hinkley).

Dio:
především sem chtěl jen burtst. Pravda spray and pray je opravdu blbost na burstmana. Doger a doger-plus sem dával proto proto že sem dal kamikazi. Tak si nemyslim že to je tak špatný nápad.Zvýšit hpečka by to opravdu chtělo souhlasim ale když PE mam 4 a life perk je od 5 ( se nemění staty) tak mi zas přijde že 6 je zas moc. Chtěl sem dávat s SMG burst 3x zasebou 10 akčních bodu plus perk akční hoch plus nuka kola a perk bunus rate fire. Což sem pochopil že to snižuje akční body na zbraně že? Nechám si poradit. Nebo nemáte nějaký jiný build na bursta?

Kelin: