fodev.net
15.08.2009 - 23.06.2013
"Wasteland is harsh"
Home Forum Help Login Register
  • April 27, 2024, 06:31:11 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Play WikiBoy BugTracker Developer's blog
Pages: [1]

Author Topic: pvp build?  (Read 2116 times)

Dio

  • Offline
pvp build?
« on: June 12, 2012, 12:22:42 pm »

Myslíte že je to dobrý build?nick mother heslo mother

http://www.nitue.net/#fcp/development

Logged

AtomicWrangler

  • Ego Slayers
  • Offline
Re: pvp build?
« Reply #1 on: June 12, 2012, 03:17:49 pm »

čau
Nejsem zrovna odborník...nicméně tohle je build řekl bych tak na PVE...223 pistole je sice dobrá,ale má dostřel jen 30 hexů- a na to máš strašně málo HPček.
Na snajperku zas nemáš vnímání...
Expit to s tim,že pudeš na PVP asi moc cenu nemá...
Logged
Hasteland is warch
Re: pvp build?
« Reply #2 on: June 12, 2012, 07:21:42 pm »

Takový jednoduchý pravidlo pro build který má trochu fungovat v pvp je přežít alespoň jeden nekritický burst z avengeru, což je nějakých 140 hp. Z toho plyne mít něco kolem 150 hp minimálně je nutnost. Dodger nedávej, to je podle mě perk který na pvp postavu nepatří. Zkus si s tím víc vyhrát, mělo by to mít nějaký záměr, bude to kritický build na bursty nebo bude hlavně mířit? Pokud bude jen mířit, vůbec bych spray and pray nedával. Dá se udělat poměrně vychytaný build na 14mm pistol, který by měl 282 hp popř. míň hp a vzít anti-krit perk man of steel (dobré např. do hinkley).
Logged

Dio

  • Offline
Re: pvp build?
« Reply #3 on: June 12, 2012, 11:58:21 pm »