fodev.net
15.08.2009 - 23.06.2013
"Wasteland is harsh"
Home Forum Help Login Register
  • May 20, 2024, 01:37:30 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Play WikiBoy BugTracker Developer's blog
Pages: [1] 2

Author Topic: Pomoc dla zielonego  (Read 3512 times)

Pomoc dla zielonego
« on: March 07, 2012, 06:19:57 pm »

Witam wszystkich, dzisiaj udało mi się (po godzinie prób, grzebania po necie i przekopywaniu for) odpalić FOnline 2238. Mimo dużego zapału przeżyłem pewne rozczarowanie. Cały ten świat to jakby świat duchów. Natknąłem się na bodajże dwóch graczy i to tyle. Nie mogę nawet zdobyć jakiegokolwiek przydatnego przedmiotu do ekwipunku (na starcie nie mam żadnego przedmiotu oprócz paczki fajek i kilku innych śmieci, a wszystkie szafki puste). Gdzie nie pójde na pustkowia to rozwalają mnie byle dzikusy czy szczury, miasta są puste.

Jestem kompletnie zielony, ale nie wiem, może to wina złego serwera? Podam jego współrzędne;

fonline2238.net  2238

Jeśli tak, to znacie jakiś serwer gdzie gra większa ilość osób i jest coś do roboty?

Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość dla noobka w grach MMORPG ;)
Logged

Rage master

  • Guest
Re: Pomoc dla zielonego
« Reply #1 on: March 07, 2012, 06:30:59 pm »

idz na kanal irc 2238 i poszukaj Wichuja zwanego poniekąd wichurą
Logged

Tomowolf

  • Cute Kittens and stuff.
  • Offline
Re: Pomoc dla zielonego
« Reply #2 on: March 07, 2012, 06:31:52 pm »

idz na kanal irc 2238 i poszukaj Wichuja zwanego poniekąd wichurą
hejter co?

Panu "Zielonemu" polecam zajrzeć na kanał #sq może co śtam pomożemy, zależy od IQ osoby potrzebującej.
Logged
h
Re: Pomoc dla zielonego
« Reply #3 on: March 07, 2012, 06:46:19 pm »

kanał #sq

Ale jaki kanał? Czego? (tak, jestem noobem ale proszę o cierpliwość i wyrozumiałość, moja styczność z graniem przez internet zaczęła się i skończyła na CoD 4).
Logged

Tomowolf

  • Cute Kittens and stuff.
  • Offline
Re: Pomoc dla zielonego