fodev.net
15.08.2009 - 23.06.2013
"Wasteland is harsh"
Home Forum Help Login Register
  • November 22, 2024, 05:36:48 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Play WikiBoy BugTracker Developer's blog
Pages: [1] 2

Author Topic: Pomocny wędrowiec  (Read 2953 times)

Pomocny wędrowiec
« on: October 16, 2010, 05:17:35 pm »

Ten sam topic w dziale General Discussions, ale po angielsku, więc zamieszczę jeszcze tutaj po polsku jakby ktoś nie ogarniał ;]

Krótka historia na początek - gram w Fonline od około roku, jestem doświadczonym graczem PvP ale lubie też porolplejować... Jestem znudzony aktualnym Town Control, a roleplay praktycznie nie występuje na aktualnym stadium beta. Jedyna rzecz która wydaje się jeszcze interesująca to Hinkley, ale też zaczyna nudzić.

Mogę ci pomóc w karawanach, zabijaniu besti, eskortowaniu i podobnych misjach, wydaje się że PvE to jedyna pozostała interesująca rzecz na wastelandzie. Nie chcę żadnego lootu ani zapłaty, jedyne co potrzebuję to ammo (pomogę ci, ale nie będę kraftował tysięcy ammo dla wszystkich, to chyba oczywiste ;]). Jestem big gunnerem, od ciebie zależy której broni będziesz chciał żebym użył - 5mm, 223, 7.62, rakiety czy paliwo. Oczywiście jeśli chcesz być bezpieczniejszy, armor mile widziany, ale nie przymusowo.

Radio kanał - 2369, możesz także pisać na forum, czasami jestem w ncr i hub. Nick - DannyTheDog.
« Last Edit: October 16, 2010, 05:24:11 pm by Samurai »
Re: Pomocny wędrowiec
« Reply #1 on: October 16, 2010, 05:35:21 pm »

Bardzo fajny pomysl ;)
Byc moze kiedys pomoc sie przyda bo sam wybralem droge wedrowca ;D

John Ryder

• Problem, Surf?
« Reply #2 on: October 16, 2010, 06:04:21 pm »

Byc moze kiedys pomoc sie przyda bo sam wybralem droge wedrowca ;D
To wędrowcy mają po 10 altów w tym 8 powerbuildów na BG z 250 hp? Widać moja wizja wędrowca różni się od twojej. A jedynego prawdziwego włóczęgę jakiego mi było dane poznać to Parano.
 - It's intended!