Other > Zaginione holotaśmy
Inicjatywa kreatywna
baaelSiljan:
no i widać jak się bierze zawodowiec, ja tu dwa tygodnie ponad ślęcze nad modelem, a Korzeń raz dwa i ma :)
obecnie wszystko znajduje się w plikach *.X (directX 9) - animacje, tekstury, meshe, jest tez plik do opisu ktora animacja kiedy, i jest to już zaimplementowane i działa, tylko brak wypełnienia modelami
TommyTheGun:
O ile dobrze pamiętam, scypior w tym temacie (lub też gdzieś indziej) pisał, że mają plan wprowadzenia PC w 3d. Jeżeli coś pomieszałem, to przepraszam za zamieszanie.
Co do blendera - nie znam się ale wydaje mi się, że ogromna ilość poly bierze się również z prostego faktu - parę z osób, które tutaj przedstawiały swoja prace nie mają doświadczenia i dopiero uczą się obsługi tego programu. Myślę, że stąd biorą się "mało zoptymalizowane" modele. Jestem pewien, że z czasem będzie dużo lepiej i pod tym względem. Stąd założenie, że blender nie jest przyjazny dla low-poly na podstawie niektórych przedstawionych tutaj modeli jest trochę ryzykowne (choć oczywiście nie oznacza to, że na pewno nieprawdziwe - ale w tej kwestii wypowiedzieć powinien się ktoś, kto rzeczywiście zna się na tym i coś wie. A nie tak jak w moim przypadku - coś mu się wydaje).
Bartosz:
Generalnie DirectX ma swoje zady i walety, ale jedną zaletą może być niewątpliwie format X. To co Baael podkreślał - to jest już gotowe. Tylko jeszcze jest trochę wcześnie żeby przedstawić szczegóły techniczne (jak to skleić w całosć), ale bez przesady - to nie jest tak że tracicie milion lat pracy jeśli model będzie wymagał dostosowania/nie będzie się nadawał...
SmartCheetah:
Skoro już parę osób jest chętnych do dorzucania swoich prac, przydałby się jakiś człowiek co by tym wszystkim niejako rozporządzał. Tj. mówił jaką broń/model jeszcze trzeba zrobić, co wymagałoby ewentualnej poprawy bo wygląda niezbyt ambitnie, jakich tekstur brakuje itp.