Other > Zaginione holotaśmy

Inicjatywa kreatywna

<< < (23/57) > >>

Maciek:
Ale czy z tego 3d nie wyjdzie taki "sterylny" klimat jak w Tactiksie?. Gra oczywiście mocno odstaje od standardów graficznych współczesnej mmo, ale o to chodzi, to w pewnym sensie realizacja pragnień całej rzeszy fanów Follouta, którzy na takie drobiazgi nie zwracają uwagi.  3d nie popsuje tej gry? Dla mnie np. Follout 3 to porażka patrząc na niego z perspektywy 1 i 2ki.

Nie znam się na grafice więc może moje przypuszczenia są mylne.

Lexx:

--- Quote from: wrednypiwosz on February 01, 2010, 10:42:49 am ---Przykładowo oświetlenie w Hub np. w barze już psuje klimat.
--- End quote ---

Let me guess. You are either someone who loves Fallout 3 for its "brown atmosphere" and / or hate the PV13 concept arts due to it's use of colors.

Light is a strong factor in everything and telling me that the old white light everywhere was better, is just hilarious.

For google-ish polish translation:
Niech zgadnę. Jesteś albo ktoś, kto kocha Fallout 3 za "klimat Brown" i / lub nienawiść PV13 sztuka pojęcie ze względu na jego używania kolorów.

Światło jest silnym czynnikiem wszystko i mówi mi, że stare białe światło wszędzie było lepiej, jest po prostu zabawne.

wrednypiwosz:
scypior a czy gdzieś napisałem że ma być w całości w 3d? Czytaj uważniej. Co da przerobienie 3d na 2d? Choćby lepszy wygląd, ustawienie światła itp. Po prostu będzie prościej niż rysowanie 2d, a w razie złego ustawienia, szybrze poprawienie.

Lena:
Czyli idac dalej tym tokiem rozumowania, zamiast tworzyc cos co wymaga pracy (long hair dude) lepiej stworzyc szybki model na ktorym bedzie sie wzorowac wszystko i robic na szybko : > Wszystko wymaga pracy, to prawda. Ale akurat 3d nie wydaje mi sie rozwiazaniem dla Fallouta. Klimat i grywalnosc to podstawa, bo przeciez mozna bylo stowrzyc gre 3d od poczatku. A napewno znajdzie sie jakis utalentowany grafik 2d ktory chetnie stworzy modele animacji do istniejacych w grze postaci.

Bartosz: