Other > Zaginione holotaśmy
Nasze buildy
Dozer:
Na pierwszy rzut oka już widać, że nie będzie mógł wziąć najważniejszego perka czyli bonus rate of fire. Poza tym mało dźwiga i strzelanie może sprawiać mu problem z uwagi na niską siłę. Nie wiem po co dał 4CH, bierze się 1,3 albo 9. Inaczej jest bezsensu. Tak samo agility. 1 punkt mniej w AG i dalej ta sama ilość punktów akcji. Powienien wybrać 8 albo 10. Więcej nie chce mi się pisać bo lipa panie kolego :)
Red Dot:
--- Quote from: Pazoxi on July 02, 2010, 05:43:32 PM ---Hej.
Mój kumpel od jakiegoś czasu gra w FOnline.
Ja niestety nie znam się na SG oraz EG, a on pytał się mnie, czy jego build jest "dobry".
Screen: http://img63.imageshack.us/f/screen02072010173812.jpg/
Czekamy niecierpliwie na odpowiedzi ekspertów :).
Pozdrawiam
--- End quote ---
Nie jest.
Pazoxi:
Hmm, no to tutaj czeka go rozczarowanie ;)
Mam jeszcze parę innych pytań.
1.Co jest lepsze EG czy SG?
Wiem, iż ciężej jest zdobyć broń i amunicję do EG ale wydaję mi się ona bardziej "niszcząca".
2.Jak stworzyć dobry build EG lub SG?
Nie wiem tylko, czy lepszy byłby build ze science czy z outdoorsman'em.
Tworzenie własnych broni by mi bardzo pomogło, ale znów szybsze poruszanie po mapie świata też jest kuszące ;).
Big Gunner'em grałem kilka miesięcy temu i grać przestałem.
Teraz jak się zaczęły wakacje mam ochotę znów pograć, tylko że innym buildem niż zawsze ;).
Pozdrawiam
Pandemon:
Energy jest dobre jeśli nie grasz sam, bo po pierwsze ciężko wtedy zdobyć amunicje i broń, a po drugie samotnie nic nie zdzialasz jesli Twoj przeciwnik ubiera Tesla Armor.
Small gunner jest w sam raz dla lonera, wystarczy dobrze go zbudować i na turach mozesz nim poownować :P
I jesli grasz sam to bierz zawsze tak zebys mogl tworzyc wlasnorecznie przedmioty ktore sa niezbedne do gry (energy - laser rifle + mfc wystarcza). Jesli grasz z kims i masz zapewnione kapsle lub gotowe przedmioty to outdoorsman.
Pazoxi: