fodev.net
15.08.2009 - 23.06.2013
"Wasteland is harsh"
Home Forum Help Login Register
  • April 19, 2024, 10:06:07 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Play WikiBoy BugTracker Developer's blog
Pages: 1 2 [3]

Author Topic: Fonline 3D  (Read 13568 times)

jan0s1k

  • If it bleeds we can kill it...
    • Chosen Soldiers
  • Offline
Re: Fonline 3D
« Reply #30 on: February 07, 2011, 07:32:14 pm »

Model, modelem. Tekstura, teksturą. A ja spytam czy można na to jakieś urocze brudne filtry nałożyć? Pytam bo zielony jestem z grafiki 3d :P (...i kontynuując z wszystkich innych też ^^).
Tak, da się, spojrz w paczki .zip FOnline 2238 (te factionxxx.zip) tam są gdzieś "skiny" dla tych obecnych zaimplementowanych modeli 3d, bodajże w formacie tga...
Logged

Re: Fonline 3D
« Reply #31 on: February 07, 2011, 08:31:42 pm »

To są te modele Karpova? Gość w combacie ujdzie, ale bluesuit wygląda odrażająco... Z tego co widziałem w oficjalnym temacie o 3d to wg. mnie najlepiej prezentuje się gość w metal armorze. Poczekam jeszcze na czarną skórę, jeśli wypadnie jak metal to może nie będzie źle.

Akurat bluesjut jest z Van Burena ;) Ostatnio sporo przeglądałem temat dotyczący 3d i powiem szczerze... jestem zachwycony :) Karpov, Gray, Smert Cheetah, pistacja i kilka innych osób odwalili kawał świetnej roboty :) Wielkie gratulacje no i stawiam piwo!

Pierwszy film o nowych 3D leather jacket oraz włócznia: http://www.youtube.com/watch?v=Pa28wV9sEEE str 36
Drugi film o nowym 3D bluesuit oraz inny strój http://www.youtube.com/watch?v=3llbb4n95ns str 36 :> od strony 36 w tym temacie robi się ciekawie :>
« Last Edit: February 07, 2011, 08:37:18 pm by marcek1989 »
Logged

Pudzian_Koks

  • Hardkorowy Koksu + Pudzian = Ja
  • Offline
Re: Fonline 3D
« Reply #32 on: February 07, 2011, 08:57:42 pm »